Usein kysytyt kysymykset


MISTÄ VOIN OSTAA KAUSIKORTIN?

Kausikortin voi ostaa KalPan toimistolta tai Ticketmaster PRO -palvelusta (vain seisomapaikkakausikortit).

MIKÄ IHMEEN TICKETMASTER PRO

KalPa siirtyy kausikorteissa vaiheittain Ticketmaster Pro -palveluun, jossa vanhojen kausikorttien uusiminen tai uuden kortin ostaminen on kätevää ja se tehdään kokonaan verkossa. Ticketmaster PRO -palvelu on kausikorttien verkkokauppa, joka on Ticketmasterin järjestelmässä. Huomioithan, että tämä järjestelmä on erillään Ticketmasterin lippujen verkkokaupasta, eli tänne tarvitset erilliset tunnukset. On tärkeää, että kirjaudut Ticketmaster PRO -palveluun samalla sähköpostiosoitteella, mikä on yhdistetty KalPan kausikorttiisi. Palvelussa voit itse hallinnoida kausikorttitietojasi tai muuttaa tilaustasi, kausikortin maksutapoja jne.

Ensimmäisessä vaiheessa siirrämme seisomapaikkakausikorttien oston ja uusimisen Ticketmaster PRO -palveluun ja myöhemmin myös istumapaikkakausikortit tulevat samaan palveluun. Voit kuitenkin ostaa kausikorttisi edelleen myös KalPan toimistolta.

OLEN LUONUT TUNNUKSET TICKETMASTER PRO –PALVELUUN, MUTTA ASIAKASTIEDOISSANI EI OLE VARAUSTA KAUSIKORTISTA. MIKSI?

Kauden 2019-2020 kausikorttivarauksista Ticketmaster PRO –palveluun olemme siirtäneet seisomapaikkakausikorttivaraukset. Mikäli siis olet ns. vanha istumapaikkakausikorttilainen voit lunastaa korttisi tulevalle kaudelle maksamalla sen joko sinulle toukokuun alussa lähetetyllä laskulla tai käymällä paikan päällä KalPan toimistolla.

Mikäli puolestaan olet ns. vanha seisomapaikkakausikorttilainen ja Ticketmaster PRO –palvelun asiakastiedoissasi ei löydy varausta tulevan kauden kausikortista, varmista että olet kirjautunut palveluun sillä sähköpostiosoitteella jonka olet ilmoittanut KalPalle kausikorttia ostaessasi. Tämä siksi, että korttitieto yhdistyy asiakastietoon juuri sähköpostiosoitteen perusteella. Mikäli et ole varma minkä sähköpostiosoitteen olet ilmoittanut tai jos et ole antanut sähköpostiosoitetta ollenkaan ole yhteydessä KalPan toimistolle kalpa@kalpa.fi tai 044 7871107. Huomioithan toimistomme aukioloajat yhteydenotoissa puhelimitse.

MITEN KAUSIKORTIN VOI MAKSAA?

Istumapaikkakausikortin voi maksaa helpoiten laskulla, jos kyseessä on kausikortin uusiminen. Laskun lähetämme istumapaikkakausikorttilaisille automaattisesti. Kausikortin maksaminen onnistuu KalPan toimistolla myös käteisellä, pankki- tai luottokortilla, kulttuuri- ja virikesetelillä sekä ePassilla.
KalPan toimistolta tilatessa uuden kausikortin saa myös laskulla. Lisäksi yksityishenkilöt voivat ostaa istumapaikkakausikortin myös kuukausimaksulla (C5-katsomon paikat riveillä 3-13).
Seisomapaikkakausikortin voi maksaa Ticketmaster PRO -palvelussa verkkopankkimaksulla, luottokortilla tai osamaksulla. Tai voit maksaa seisomapaikkakortin KalPan toimistolla käteisellä, pankki- tai luottokortilla, kulttuuri- ja virikesetelillä sekä ePassilla.

VOIKO KAUSIKORTIN MAKSAA OSISSA?

Kyllä voi. Ticketmaster Prossa seisomapaikkakausikorttilaskunkin voi valita maksettavaksi erissä. Istumapaikkakausikorteissa on mahdollista osaa kausikortti kuukausimaksulla, kun kortti ostetaan KalPan toimistolta. Kuukausierissä maksettavat kausikorttipaikat ovat katsomossa C5 riveillä 3-13. Kortin hinta tähän katsomoon 390 € /kpl.

MILLAISIA ETUJA KAUSIKORTILLA ON?

Kausikortilla näet kaikki KalPan harjoitusottelut ja runkosarjan kotiottelut omalta paikaltasi ja sinun ei tarvitse jonottaa lipunmyynnissä. Kausikorttilaisena saat etuosto-oikeuden Liigan playoffs-otteluihin. Lisäksi kausikortilla pääset katsomaan kaikki A-nuorten kotiottelut, eli harjoitusottelut, runkosarjan ottelut sekä playoffs-ottelut ja saat KalPa-uutiset sekä otteluennakot sähköpostiisi. Kausikorttilaisille on kuukausiarvonta ja euron etupelit sekä vaihtuvia etuja ja tarjouksia niin KalPa Shopista kuin KalPan yhteistyökumppaneiltakin.

MITÄ, JOS EN ITSE PÄÄSE OTTELUUN?

Kausikortti ei ole henkilökohtainen, joten jos et pääse osallistumaan KalPan kotiotteluun jostakin syystä, voit lainata kausikorttiasi esimerkiksi kaverillesi tai naapurillesi. Suosittelemme lainaamaan kausikorttia siis aina jollekin, mikäli et itse pääse paikalle! Se on myös sinulle etu, koska kausikortti on kuitenkin maksettu. Huomioi, että lasten kausikortin voi luovuttaa vain toisen lapsen käyttöön.

SAANKO VALITA ITSE PAIKKANI?

Kyllä saat. Vapaat paikat näet vierailemalla KalPan toimistolla.

MITEN TOIMIN, JOS KAUSIKORTTINI HÄVIÄÄ TAI VAHINGOITTUU?

Ota yhteyttä mahdollisimman pian KalPan toimistoon osoitteella kalpa@kalpa.fi. Näin saamme suljettua kortin, jotta sitä ei päästä käyttämään väärin. Mikäli korttisi on vahingoittunut, älä heitä korttiasi pois ennen kuin olet saanut sen tuhoamiseen luvan. Kadonneen tai vahingoittuneen kausikortin uusiminen maksaa 15 €. Mikäli sinulla on ollut kausikortti lippuvihkona, sen uusiminen katoamistapauksessa maksaa 5 €.

MITEN UUSIN KAUSIKORTIN?

Älä heitä vanhaa kausikorttiasi pois, sillä se aktivoidaan etänä. Mikäli haluat uuden muovisen kortin, ole yhteydessä KalPan toimistoon kalpa@kalpa.fi.

MIKSI ON TÄRKEÄÄ PÄIVITTÄÄ OIKEAT TIEDOT KALPALLE JA TICKETMASTERIN JÄRJESTELMÄÄN?

Kun tietosi ovat oikein, pääset hallinnoimaan omia tietojasi ja esimerkiksi uusimaan kausikorttisi kätevästi Ticketmaster PRO -palvelusta. Kun tietosi ovat oikein, kuulet KalPan uutiset ensimmäisenä.

MITEN TOIMIN, JOS KAUSIKORTTINI EI TOIMI?

Jos kausikorttisi ei toimi, kerro siitä ensimmäiseksi ottelutapahtuman työntekijöille, jotka välittävät viestin KalPan toimistolle. Voit myös ottaa yhteyttä itse suoraan KalPan toimistoon kalpa@kalpa.fi Kun otat yhteyttä, kerro milloin korttisi ei ole toiminut ja mistä syystä. Mitä enemmän annat lisätietoja yhteyttä ottaessasi, sitä nopeammin virhe saadaan korjattua.

MIHIN OTAN YHTEYTTÄ, JOS TULEE ONGELMIA KAUSIKORTIN KANSSA?

Ota yhteyttä KalPan toimistoon sähköpostitse osoitteesta kalpa@kalpa.fi.